Tröjor till jennifer...


www.megastore.se



tre tröjor från www.mihi.se

Här är lite tröjor som jag har letat efter nu till jennifer.. hon skrev till mig och frågade om jag kunde lägga ut lite t.shirt på roliga figurer, på en svenska sida och dom skulle inte vara för dyra.. har suttigt här och kollat runt lite ett tag nu, och det jag har hittat hittils är det här... Det är väldigt svårt att hitta billiga,roliga t-shirt från svsneka sidor, dom flästa koster några hundra.. men jag hoppas att hon är nöjd så länge, för jag hinner inte lägga ut flera nu.. ska så klart fortsätat att kolla vidare, när jag hinner.. ha det så bra så länge.. om det är någon annan som har några önskningar om t-shirts eller skor eller något annat är det bara att skriva :D hej hopp.. nu måste jag dra


p.s mussepig var skönast ahhaa :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

TACK så supermycket! kommer såklart kolla vidare på din blogg efter speciella tuffa grejer! kramar!

2009-03-07 @ 20:44:13
Postat av: sandra

det låter toppen ha det bra :D

2009-03-07 @ 21:28:33
URL: http://foreversandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0