Mina kommentarer om skorna :D



skorna från hm är inte helt fel va :D

sko nummer 1: är jätte fin, och min kompis berättade igår att hon kanske skulle köpa dom :D
sko nummer 2: är ganska lika dom jag la upp igår, och dom gillar jag jätte mycket..
sko nummer 3:är ganska fin :P vet inte rikitgt hur det skulle se ut på..
sko nummer 4:vanlig plipp flopp,billig och bra till sommaren :D
sko nummer5: har jag själv köpt, och kommer nog att älska den i vår och sommar :D billig och bra ;)
sko numer6: haha rolig flipp flopp :P
sko nummer 7: skulle jag verkligen vilja ha i sommar :D får se vad som händer :D
sko nummer 8: vanlig liten sandl :P
sista skon: inte fin stil, men jag gillar den och det är jätte fin på många andra :P

snart kommer väskor, ha det bra så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0