Agnes

Hejhej! jag ska också börja ta och skriva i denna underbara blogg tillsammans med min underbara vän Sandra :)
Så nu är vi två :) även fast sandra är bäst på att uppdatera så kommer det bli betydligt fler inlägg nu när vi är två :)

Snart är våren här i Sverige! och vad förknippas med vår om inte blusar i olika färger och former?
En snygg blus med en jeansjacka! mums!

och H&M är ju alltid ett säkert kort när man ska ha det snyggaste till våren! billigt snyggt och bra!
Även ginatricot hade riktigt snygga blusar!

Men de blusar och tunikor som jah tänkte visa er nu, kommer vare sig från gina eller hm, utan de här kläderna som jag tänkte visa er som jag mycket väl skulle kunna springa runt i i vår kommer ifrån zoovillage.se










Snygga va? och riktigt våriga! tänk er de här blusarna tillsammans med ett par slitna ljusa jeans, en jeansjacka och ett par svarta ballerinas! Den tanken skulle jag kunna leva på länge!
Men så älskar jag också våren!

Kommentarer
Postat av: Stella

TRevligt, du är så välklommen in oftare! :)



Snygg blogg du har gillar desginen, och skitsnygga kläder. Vill ha =)

2009-03-21 @ 22:20:20
URL: http://dukan.blogg.se/
Postat av: agnes

haha, aa kläder är nog något som man inte kan få för mycket av!

2009-03-21 @ 22:32:36
URL: http://foreversandys.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaa va kul, det låter som en perfekt duo! ;)

2009-03-22 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0