wetseal

jag vet inte vad det är med mig just nu. haha ni är nog ganska glada att ni inte är med mig just för tillfället. Skrattar åt allt bara för att jag är så glad, skrattet ligger liksom i munnen och bara väntar på att munnen ska öppnas så att de får komma ut ;) haha

Vet inte hur länge jag skrattade åt de här tröjorna från wetseal.com



och de är inte ens så roliga bara extremt söta! synd bara att inte wetseal skickar sina kläder och accessoarer till sverige.,.. hm.. jaja...så kan det vara.. :)

(först råkade jag publisera detta inlägg på min andra blogg, har dock slutat skriva där nu, så det var för mig att skriva om hela inlägget, haha vilken kaos det var, vilket fick mig att skratta ännu mer. Och ja! jag skrattar för mig själv! haha) haha

Kommentarer
Postat av: sandra

jag blir så glad för du är så glad haha du är verkligen nöjd med livet :D men varför inte :D pus ses snart??? vad sägs om fredag, men vi kan prata mera senare på veckan. jag tänkte att om du kunde, kunde jag komma in till söder, när du slutar och sen kan vi ha lite kul hhahaa :D

2009-04-22 @ 09:46:48
URL: http://foreversandys.blogg.se/
Postat av: agnes

hahaha, jag är verkligen nöjd med livet :) och det hoppas jag att du också är :) hehe

Japp absolut, så snart som det bara går, Låter som en fin idé, spikar den!

Går allt bra på panini? puss puss

2009-04-22 @ 10:34:01
URL: http://foreversandys.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha driver du? jag får ringa dig idag, så får vi prata pusss

2009-04-22 @ 11:16:21
URL: http://foreversandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0