Sova sönder!!!

Hej hopp, hemma från träningen nu och har pratat lite med Agnes och maria, det har varigt lite kaos, på grund ut av att det inte finns tillräckligt med tid på veckan och att jag har gulfisk hjärna ibland, blir så arg när jag inte tänker asså, allt blr så jobbigt. Aja, men det löser sig nog, det ena är löst nu iallfall :)


Men jag är iallfall riktigt trött nu och ska snart gå och lägga mig :) Led´sen för dålig uppdatering, men det blir kanske mera imorgon puss på er :D




Jag,Agnes och Maria när vi hade köpte likadana pyjamasar ahah :D coola va ???

Sen är det självklart coolingen själv jag, men en snabel som maria har gjort av handuk :D fin va ?

Nej, nu måste jag sova, sov gott puss ch kram!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH vi är ju bara för snygga! Juste elefanten haha den hade jag glömt bort hahaha :D

2009-04-28 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0