Så här kan det se ut...

... när jag kommer hem från skolan och det är kallt eller jag bara vill känna mig mysig ;)





hade inte tröjan idag i skolan (bara för att göra det klart, hahah är inte världens snyggaste i den kanske, men oj sååå skön den är!!) men byxorna har fått vara med idag igen. Behöver verkligen nya jeans, ska jag vara ärlig så är jeansen på bilden inte ens mina, lillasyster tack för lånet! <3 hehe
Någon som vet en bra affär som säljer billiga jeans eller extremt prisvärda. Har problem ben om man får säga så, har för långa för "tjockleken" så omöjligt att hitta jeans, antingen så är dem förkorta eller förpösiga.. jaja jakten fortsätter.

Men jag måste bara säga jag är så himla GLAD just nu, älskar mitt liv för tillfäller och allt går så bra (peppar, peppar ta i trä) hoppas att detta fortsätter, är alldeles pirrig i magen :) hehe

Hoppas att ni också är glada! :D
     
Livet leker som man så tjusigt brukar säga. 
             (för tillfäller i alla fall)
           

Kommentarer
Postat av: sandra

fin tjej fin :D <3

2009-04-22 @ 09:45:21
URL: http://foreversandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0