Hejsan :)

Hejsan alla pigga och glada :) Kom juste hem från att ha delat ut lappar i ett område i brandbergen, ska sammla in pantpurkar från familjer, för att tjäna extra pengar till fotbolls cupen i sommar, som är i skottland :) sjuk kul ska det, jag längtar sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är riktigt pigg och glad idag, ska träffa Agnes senare :)

Tänkte lägga in dagen oufitt, men den kommer senare :) ha en underbar dag puss och kram ;)


haha lev livet :D

juste måste  bara till lägga att jag har tänk på skorna nu som jag la upp igår hela kvällen igår och nu på morgon, måste bara ha dom :)

Kommentarer
Postat av: jessica

jodå, min dag har varit bra :)

mås de bra ?

2009-04-29 @ 11:35:18
URL: http://jessieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0