God natt i tältet!!

Hej hej igen! Nu har jag städat upp i mitt rum, och bytt ut en lampa och bytt lackan! så mitt rum känns väldigt mysigt nu, men det ända som är fel är att det finns dam kvar ahha  :) har inte dammat på ett tag,men aja det blir väl någon dag !!! Kanske innan någon får astma anfall eller nått :) Maria??? haha

Känner mig lite trött, så jag ska väl vara uppe ett tag till och sen ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite twilight :) Men den är på engelska, så jag vet inte hur mycket man fattar med en trött gulfisk hjärna på kvälle, haha nej, men det blir nog bra :D


Nattlinnen från victoria's secret :) Själv sover jag det mesta i en stor t-shirt :) fast jag har lite annat också :)

sov gott !!! kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom var jättefina!!

2009-04-26 @ 23:21:05
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0